Gigant seria – sposób na efektywny trening w krótkim czasie

Gigant seria jedna z ciekawszych metod treningowych, wymagająca dużego zaangażowania i nienagannej techniki.

Chyba każdy bywalec siłowni spotkał się z regresem swoich poczynań treningowych, w kółko powtarzane ćwiczenia, w podobnych seriach i układach już dawno nie przynoszą zamierzonych efektów.

Niejednokrotnie boimy się zmian, szukania czegoś nowego woląc pozostać w swojej strefie komfortu. Nic bardziej mylnego, właśnie kulturystyka jak żadna inna dyscyplina sportu wymaga ciągłych zmian i szukania innowacyjnych rozwiązań, aby jeszcze bardziej zszokować swoje ciało. I tutaj na pierwsze miejsce wysuwa się metoda Gigant serii.

Polega ona na wykonywaniu kilku ćwiczeń (4–6) na ta sama partie mięśniową bezpośrednio po sobie bez przerw odpoczynkowych(ewentualnie 15–30 sek) w (3–4) seriach. Ma ona na celu dogłębne wyczerpanie zapasów energetycznych oraz oddziaływanie na daną grypę mięśniową w rożnych wariantach funkcjonalnych, co sprzyja wszechstronnemu rozwojowi mięśnia.

Wprowadzenie do treningu siłowego

Gigant seria, jako metoda silnie eksploatująca oraz wymagająca zaawansowanej techniki treningowej powinna być stosowana przez osoby z dłuższym stażem treningowym.

Przykładowa „Gigant Seria” na klatkę piersiową

  • Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce płaskiej,
  • Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej,
  • Ściąganie linek wyciągu dolnego z rotacją,
  • Rozpiętki na maszynie.

Zobacz również: Jakie są najzdrowsze rodzaje kawy

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Jak regularny seks wpływa na zdrowie? Dieta i trening od Fabryki Siły – opinie klientów 5 mitów na temat kardio, przez które nie chudniesz 5 sposobów, aby spalić więcej kalorii podczas chodzenia 6 produktów, które najlepiej jeść przed treningiem Lubisz pić kawę? Popraw dzięki niej swoje osiągnięcia podczas ćwiczeń! 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki Psychologia sportu - podstawowe credo warte powtarzania Ćwicz dla wspaniałego seksu! Rowerowy Maj 2017 – czekamy na wyniki końcowe! Co to jest burpees? Rozgrzewka z Ewą Chodakowską - rola, ćwiczenia Co pić po treningu? Oto shaki regeneracyjne polecane przez Annę Lewandowską Brzuszki - prawidłowe wykonanie Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Posiłek przedtreningowy Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej Kręć kilometry po technologię i rozpocznij rowerową rewolucję w Polsce Jak powinien nawadniać się biegacz? Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie

Popularne w tym tygodniu:

Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Najlepsze dyscypliny sportu dla każdego znaku zodiaku Ćwicząca mama jest po prostu sexy... Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Forma Anny Lewandowskiej po ciąży - motywuje czy denerwuje? Orgazm podczas ćwiczeń? To możliwe! 7 momentów, w których powinnaś uprawiać seks Ćwiczenia na cellulit, które naprawdę działają Żyj i pracuj na zdrowie, ergonomia w pracy