Gigant seria – sposób na efektywny trening w krótkim czasie

Gigant seria jedna z ciekawszych metod treningowych, wymagająca dużego zaangażowania i nienagannej techniki.

Chyba każdy bywalec siłowni spotkał się z regresem swoich poczynań treningowych, w kółko powtarzane ćwiczenia, w podobnych seriach i układach już dawno nie przynoszą zamierzonych efektów.

Niejednokrotnie boimy się zmian, szukania czegoś nowego woląc pozostać w swojej strefie komfortu. Nic bardziej mylnego, właśnie kulturystyka jak żadna inna dyscyplina sportu wymaga ciągłych zmian i szukania innowacyjnych rozwiązań, aby jeszcze bardziej zszokować swoje ciało. I tutaj na pierwsze miejsce wysuwa się metoda Gigant serii.

Polega ona na wykonywaniu kilku ćwiczeń (4–6) na ta sama partie mięśniową bezpośrednio po sobie bez przerw odpoczynkowych(ewentualnie 15–30 sek) w (3–4) seriach. Ma ona na celu dogłębne wyczerpanie zapasów energetycznych oraz oddziaływanie na daną grypę mięśniową w rożnych wariantach funkcjonalnych, co sprzyja wszechstronnemu rozwojowi mięśnia.

Wprowadzenie do treningu siłowego

Gigant seria, jako metoda silnie eksploatująca oraz wymagająca zaawansowanej techniki treningowej powinna być stosowana przez osoby z dłuższym stażem treningowym.

Przykładowa „Gigant Seria” na klatkę piersiową

  • Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce płaskiej,
  • Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej,
  • Ściąganie linek wyciągu dolnego z rotacją,
  • Rozpiętki na maszynie.
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Co pić po treningu? Oto shaki regeneracyjne polecane przez Annę Lewandowską Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Rozgrzewka z Ewą Chodakowską - rola, ćwiczenia Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 6-minutowy trening Ewy Chodakowskiej na boczki 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu

Popularne w tym tygodniu:

Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - skalpel, turbo spalanie, killer, extra figura, model look, rewolucja W wymarzonej sukience chciała wyglądać idealnie. 17-latka w rok zrzuciła 60 kg Dieta Chodakowskiej - kalorie, zasady, przykładowy jadłospis Co jeść po treningu – regeneracja, uzupełnienie minerałów, czas, przepisy Ćwiczenia z Chodakowską nie przyniosą efektów, jeśli popełnisz ten błąd Ćwiczenia na pośladki czyli piękny tył domowymi sposobami Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega, efekty Jak wyszczuplić uda – ćwiczenia, dieta Płaski brzuch w miesiąc - wyzwanie, zasady, plan treningu Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud - podstawy, przyrządy, przykładowe ćwiczenia Co powoduje że twoje mięśnie rosną ? Spalanie kalorii – ćwiczenia fizyczne, sen, prace domowe, mity