Skazani na trening

Zacząć może każdy, tylko nielicznym nie zabraknie sił, aby dojść na szczyt.

Motywem, który zmusił mnie do napisania tego artykułu jest zjawisko masowego przychodzenia i odchodzenia klientów fitness klubów zarówno na początku roku, jak i wczesna wiosną. Większość osób pod wpływem postanowień noworocznych oraz zbliżającego się lata bez opamiętania rzuca się na treningi oraz głodowe diety.

Rezultatem tych działań jest zazwyczaj frustracja, zmęczenie codziennymi treningami na maszynach oraz rezygnacja po zakończeniu pierwszego karnetu. Taka sytuacja występuje w większości przypadków a wcale tak nie musi być. Wystarczy zastosować się do kilku cennych wskazówek, które może nie będą antidotum na nasze kompleksy, ale pewnie pomogą w utrzymaniu zdrowego trybu życia na dłużej, przybliżając nas tym samym do wymarzonej sylwetki.

Istotnym elementem jest wybór odpowiedniego fitness klubu, gdzie nie będziemy się czuli skrepowani i w pełni skoncentrujemy się na treningach. Należy również zadbać strój sportowy, który nie będzie ograniczał ruchów i pozwoli się nam czuć komfortowo.

Kolejną rzeczą, jaka powinniśmy zrobić to wyznaczenie sobie konkretnego celu treningowego oraz stały monitoring osiąganych rezultatów. Pamiętajmy o tym, aby mierzyć siły na zamiary i nie porównywać się do osób zaawansowanych treningowo gdyż będzie działało to na nas demotywująco.

Zobacz też: 4 zdania, które pracownicy siłowni chcieliby powiedzieć niektórym klientom

Kiedy już się do czegoś zabieramy róbmy to z głową i nie inaczej ma się sprawa związana z treningami na siłowni. Starajmy się nie działać na oślep. Cały proces powinien być poparty planem treningowym jak i dietetycznym. Unikajmy dziwnych diet jednoskładnikowych oraz treningów, w których dobrane ćwiczenia nie maja nic wspólnego z treningiem. Jeśli mamy wątpliwości warto skonsultować się z trenerem czy instruktorem, który zaprogramuje wszystkie działania oraz będzie czuwał nad bezpieczeństwem podczas ćwiczeń.

Często w codziennym życiu brakuję nam konsekwencji podobnie jest podczas naszej metamorfozy. Niejednokrotnie odpuszczamy trening czy rezygnujemy ze zdrowego odżywiania z byle powodu bądź pod wpływem osób z naszego otoczenia. Musimy pamiętać, że takie działania w znaczący sposób niweczą nasze wysiłki. Praca nad samym sobą ma obraz sinusoidy lepsze okresy przeplatamy słabszymi.

Zobacz też: Dlaczego nie ćwiczymy? Najczęstsze wymówki

W tym wypadku nie ma innej drogi jak przetrzymanie kryzysu oraz twarde trzymanie się swoich założeń. Traktujmy wizytę na siłowni jak chwile dla siebie, telefon zostawmy w szatni, włączmy sobie ulubiona muzykę oraz bez reszty oddajmy się ćwiczeniom. Reasumując starajmy się, aby wizyta w fitness klubie była nieodłącznym elementem dnia czerpiąc przy tym dużo radości oraz pozytywnej energii.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

15 wariantów wykroków na seksowne i szczupłe nogi Dlaczego nie powinniśmy rezygnować z rozgrzewki? Jak prawidłowo rozpocząć trening? Trening w 15 minut, który zrobisz wszędzie - zasady, ćwiczenia Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Trening - kiedy zaczyna się spalanie tłuszczu? 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Desery bez pieczenia z jadłospisu Ewy Chodakowskiej Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Ćwiczenia dla kobiet po 40. roku życia Aerobiczna szóstka Weidera Od wychudzonej do wysportowanej sylwetki. Przemiana Abby Pollock Najdziwniejsze siłownie świata - Limelight, Gidropark, Pink Iron 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Ćwiczenia Ewy Chodakowskiej na wewnętrzną część ud 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Przysiady – prawidłowe wykonanie 4 najlepsze sporty dla kobiet Tabata dla początkujących NIE ISTNIEJE

Popularne w tym tygodniu:

Kiedy warto skorzystać z usług trenera personalnego?